View Single Post
Old 24-11-2013, 22:22
Dub-Detail Dub-Detail is offline

Na lange tijd super drukte, wisselen van vaste baan, verhuizen naar een nieuwe werkplaats en veel klanten projecten vandaag gewoon eens tijd gemaakt om wat aan mijn eigen auto te doen en de updates van afgelopen tijd eens op het forum te zetten.

Alles aan het verhuizen en inrichten. Ondertussen staat alles alweer netjes vol met een nieuwe keuken, stellingen en een hoop onderdelen. (ik heb 1480kg aan losse delen naar het oud ijzer gebracht.)
De spuit-cabine en het lashok zijn nu nog zaken die ingericht en afgewerkt moeten worden.

80mm gasklep pas gemaakt.

Custom Build 02a 6-speed.

Na de kabelboom weer helemaal netjes gemaakt te hebben het maatwerk interieur terug in de auto geplaatst.

Tijdens het proefhangen kwam ik erachter dat de motor scheef in de auto hing.
Na diverse andere mk3 projecten te hebben nagezocht bleek dit bij 90% van de gevallen zo te zijn.
Dus de freesbank aangeslingerd en een vulstuk gefreesd om de motor en bak helemaal netjes in de auto te hangen.

Daarna op de draaibak 3 rvs ringen gedraait ter vervanging van de rubberen ringen waarmee de schakelkabelsteun op de bak vast geschroeft zit.

Er zijn nog veel meer vorderingen maar daar heb ik op het moment nog geen foto van.
Zo zit de KMS en de uego controller nu helemaal bedraad in de auto zo ook de rest van de kabelboom helemaal netjes weggewerkt in flex-wrap isolatie.

Ik heb twee sets Hella DE Doppelscheinwerfers gekocht. Hiervan ga ik een set modificeren om de luchtinlaat op aan te sluiten.

Om de auto te starten rest alleen de downpipe nog. Maar daarvoor moet eerst de lascabine helemaal klaar zijn.

Tot zo ver vandaag.
Reply With Quote