25-11-2013, 12:25
|
 |
Forum Regular
|
|
|
|
Er zit sinds donderdag weer verse APK op de Golf.
In het weekend is een dashboardlampje kapot gegaan en dus gisteren maar even vervangen. Nou ja, heeft wel een paar uur in beslag genomen omdat het halve dashboard uit elkaar moest. Gelijk maar alle lampjes vervangen door LED's en de groene strips uit de klokken gehaald waardoor ik nu dus witte dashboardverlichting heb.
Gelijk ook een paar Caliber metertjes die mijn broer nog had liggen in de radio-opening gezet en aangesloten (o.a. accuspanning, temperatuur). Het frontje was eigenlijk zilverkleurig, dus zwart gespoten zodat het meer een geheel is met het dashboard. De radio wordt verplaatst naar de middenconsole waar nu de asbak zit.
Nog een foto van de rijhoogte. Achteraan is hij 2 cm omhoog gekomen en voor nu vind ik deze hoogte goed. Misschien dat hij in de toekomst nog wat gaat zakken als ik andere velgen heb.
In de winter wil ik wat kleine dingetjes aanpakken zoals het zwart maken van de bumpers en wielkast randen en het spuiten van de oude zomervelgen. Ook wil ik uitkijken naar een ander (leren?) interieur. Oh ja, en ik heb laatst een setje iron cross matten gekocht die er in komen.
Ex:
Jaguar Sovereign '91
Seat Cordoba '94
Seat Toledo '93
Porsche 944 '83
Peugeot 205 GTI Dimma '88
VW Passat 35i '91
Porsche 924 '84
|