View Single Post
  #1279  
Old 30-11-2013, 17:42
Style's Avatar
Style Style is offline
QUATTRO Donor
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 4,769
Default

Wat een kut werk zeg om die sensor terug in het onderblok te krijgen.
Zit met zo'n klein inbusje vast die door de gebrek aan ruimte er bijna niet
in te krijgen is
Maar hij zit motor heeft even gedraaid en het lijk of dat het probleem
opgelost is

Dan de remmen ik had er al vloeistof door heen geduwd met mijn Gunson remontluchter.
Maar dan moet je altijd daarna nog even met het pedaal ontluchten en me broertje was er vandaag dus de uitgelezen kans om dit even te doen.
Nou mooi niet 1L vloeistof er door heen geduwd netje rechts achter links achter rechts voor links voor.
Maar op een of andere manier blijft er ergens lucht in zitten

Rechter raammechanisme vervangen deze was kapot gedraaid.
Gelukkig werkt nu alles en is deze deur compleet moet alleen nog het scharniertje van het klapraam plakken







Dan liep er toch nog wat benzine uit de voorkant van de carbs ,retour is nu af gesloten dus dit werkt toch ook nog niet helemaal naar behoren.
Ga er nu een benzinedruk regelaar tussen zetten om te kijken of dit het ei is

Gelijk wat zekeringen gehaald want die van 175 en 200A zijn er al door heen geknald.
Dit komt voor namelijk elke keer als ik nog met de ontsteking zit te kutten.
Zet ik hem te ver is gaat de boel wat moeilijk rond en knalt bij het starten gelijk de zekering er uit.
Nu 4 stuks van 250A gekocht




En hoe noem je deze kabel bla bla heb geen idee maar ik zoek hier wel nog een metertje van ongeveer


__________________
Quote:
Originally Posted by Audi1981
Het wemelt natuurlijk van de experts op het WWW, maar meestal geven die geen garantie

Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs
Reply With Quote