dan had ik besloten om de cilinderkop te verwijderen en te vervangen door een standaard gti cilinderkop op webers ( dus terug een standaard blokje met dubbele webers )
toen de eerste cross gereden in een klassen tussen grotendeels 16v ( ford escort rs2000 , peugeot 306 2.0 16v , opel kadett 2.0 16v , peugeot 1.9 gti , ford sierra 2.0 dohc , golf 1.8 8v , en dan ik met de golf 8v

)
hier zijn de beelden
reeks 1
http://www.youtube.com/watch?v=mCrLXJzrWgs
reeks 2
http://www.youtube.com/watch?v=AjNK0zeRB8E
reeks 3
http://www.youtube.com/watch?v=Fx1XZcCNwos
superfinale : ( uit elke reeks de 3 eerste wagens uit hun eigen reeks samen , dus 16 wagens )
http://www.youtube.com/watch?v=vi0DZgl8wbY
hier de uitslag :
1ste reeks : 1ste
2de reeks : 2de
3de reekse 2de
dus : 1ste in het dagklassement
superfinale : 3de
dus de golf heeft goed zijn beste gedaan ... de piloot ook ( als je weet dat het 3 jaar geleden was dat ik nog eens mee gedaan heb in een wedstrijd ) wetende dat de boite kuren had ( olielek + iets gebroken in de versnellingsbak . schakelde erg moeilijk , wat erg opvalt tijdens een herstart waar ik telkens problemen had met het schakelen van 1ste naar 2de