Ik heb een nieuw topic aangemaakt omdat mijn project een grote wending heeft gekregen.
Een maand geleden ongeveer heb ik mij een golf 2 diesel aangeschaft. Het was een 40kw diesel met een gtd blok in. Leren interieur, stuurbekrachtiging en de hele mikmak. Na een avontuurlijke tocht met de schroevendraaier ben ik erachter gekomen dat het chassis toch rotter is als ik dacht. Dit is dus de donor-auto geworden.
Na de ontdekking dat het chassis rot was ben ik dus op zoek gegaan naar een andere kas. Ik had er al vrij snel een gevonden. Eens gaan kijken, aanbetaald & 3 dagen erna opgehaald. Het is een orginele Belgische GTD kas die in Nederland was ingevoerd, en nu dus terug komt naar Belgiƫ. De kas is nog vrij hard, heeft alleen roest aan de rechterkant vanachter.
Wat zijn de plannen:
- December-Februari: kas leegmaken, alle rommel eruit en de roest lassen
- Februari - Maart: Naar de carrossier brengen om te laten herspuiten in een orginele volkswagen zwart kleur (ben nog aan het twijfelen welke)
- Als de auto terug is en gespoten ga ik alles van de groene omzetten.
Ik wil proberen om tegen juni de wagen op de baan te hebben, ma dan mag er niets tegenzitten en moet ik goed mijn best doen.
Ik hou jullie op de hoogte!