View Single Post
Old 24-12-2013, 19:52
fishman fishman is offline
VW Enthousiast

Quote:
Originally Posted by DutchBuild
Je kan de V5 motor aan de 4-cilinder Audi bak schroeven, maar dan ligt het blok zo'n 60gr de verkeerde kant op.

Als ik dit allemaal lees vraag ik mij af of het ooit goed gaat komen. Voor 1000 kan je wel een 1.8T kopen uit een A4, maar dan is er nog niks gebeurd en gaande weg moet er nog van alles worden vervangen, maar zal je dan vanzelf achter moeten komen.

Je vraagt hier advies, maar komt steeds terug met dat het wel moet passen terwijl dat niet het geval is.
Het komt er op naar dat je en geen advies na wilt komen, en het zelf ook niet weet. Dit is niet de juiste instelling als je een project als deze wilt gaan doen.

Ik wil graag leren, maar ben zelf ook niet gek. Als die in de Passat in de lengte ligt, kan hij in de Audi ook in de lengte, evt. met Passat bak. Mijn Audi is ook een 5 cilinder BTW. Dat de motor en baksteunen niet overeenkomen, lijkt me logisch, maar dat is het probleem niet. Grootste probleem is denk ik de elektro, maar dat gaat wel goedkomen. Mijn vorige project was met can bussen en 3 ecu's