View Single Post
Old 01-05-2005, 22:32
Mk1-Addict's Avatar
Mk1-Addict Mk1-Addict is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Henk_Pigo
Hej!

Ik ben er mee bezig geweest... maar het leverde niet superveel op, het zit nog steeds een beetje gerimpeld, wel iets strakker dan eerst
Ik heb het zitvlak er uit gehaald en de bekleding in de dwarsrichting een klein beetje opgespannen door er een nieuw ijzerdraadje in te zetten, en in de lengte richting heb ik hem een klein beetje opgespannen door de ijzerdraad aan de voorkant (die in de zoom zit) via de onderkant een stuk naar achteren te trekken, deze is nu vrijwel maximaal opgespannen (de ijzerdraad zit tegen het stelmachanisme aan).

Het zou het mooiste zijn als ik de bekleding aan de achterkant op kon spannen, als ik hem daar aantrek staat de stof lekker strak en zijn de rimpels weg. Aan de achterkant zit de stof om een stukje karton achter een rand gedrukt. Ik heb al geprobeerd dat stukje karton nog een keer verder om te slaan maar dan krijg ik hem niet meer achter die rand...

Okay,

dus je bent er nog niet helemaal... dat karton zit gestikt op de stof, je zou hiermee iets kunnen doen door dit te verplaatsen, evt met behulp van een bekleder. Ik weet dat bijv Cabrio-Hoods in Maurik hier zijn hand niet voor omdraait, maar misschien ken jij ook wel bekleder bij jou in de buurt.

Huibert
Reply With Quote