
03-05-2005, 15:34
|
 |
Married to PC
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,546
|
|
Quote:
Originally Posted by feto
Gisteren de kleppen op 0.20 mm gezet op zowel in- als uitlaat. Alle bougies op electrodeafstand gecontroleerd (waren allen veel te krap) en afgesteld op 0.8 mm. De contactpunten zien er ok uit en vonken met ontsteking aan als ze geopend worden. Hij liep echter steeds slechter en nu start hij helemaal niet meer. Volgens mij is hij verzopen..... Er kwam namelijk een ontzettende benzinelucht tevoorschijn na even starten. Daarom heb ik de carburateur losgehaald en opengemaakt, maar ook daar kon ik niets vaags/verkeerds zien. Het membraan van de acceleratiepomp lijkt mij goed.
Vanavond zal ik de benzinepomp nakijken. Wellicht dat mijn -ik controleer hem niet en monteer hem op goed geluk- via Ebay.de gekochte benzinepompje toch een mankement vertoont?
|
Als je een benzinelucht ruikt is de pomp goed zou je zeggen ?!
Als je boven in de carb kijkt en je geeft handmatig "gas", zie je dan benzine ingespoten worden door het buisje wat er zit ?
Misschien anders een sproeier dicht rechts op de carb............
__________________
www.volksaddiction.nl
'52 split (my girl's slammed daily)
'55 oval (almost done)
'72 VW 181 (resto)
'91 golf I cabrio
'00 new beetle highline
|