View Single Post
Old 26-01-2004, 17:55
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

Quote:
Originally Posted by Gert
GIO is een rukbedrijf .. wilde er ooit 4 polissen laten lopen : kreeg alle papieren thuis maar toen ik belde om een andere er te verzekeren kon dat alleen per fax of email . Spontaan een auto kopen is er niet bij bij GIO . En die andere 4 polissen ? Het interesseerde ze kennelijk geen ruk of ik wel of geen klant werd ...

JR : heel mooi verhaal ookal komt het van de GIO site maar zoals 16 kleppert al zegt : het gaat hoodzakelijk om de auto's tussen de 10 en 25 jaar oud .
Daaronder heb je casco plus of hoe het ook heet en daarboven is het een klassieker verzekering die het eventueel afdekt .
Zover ik me heb in laten lichten schijnt een taxatiebedrag nooit op de polis opgenomen te kunnen worden voor een auto tussen de 10 en 25 jaar . En een taxatierapport hoeft de tegenpartij zich niet aan te houden ..

Ook zo leuk.... Ik was bezig de Jetta van Gert te kopen. Dus Gio bellen.... Gert had een week eerder gebeld, en kon de Jetta als klassieker verzekeren, dus dat leek mij wel erg aantrekkelijk... Ik bellen... nee hoor, de Jetta kon met geen mogelijkheid als klassieker, het model kwam niet in aanmerking, pas over een paar jaar... Misschien omdat ik mijn leeftijd al had gezegd? Beetje vreemd... Gert kon het wel, hoefde alleen maar te faxen en hij zou em daar verzekerd kunnen hebben. Naja, maar wat doe je eraan.. dus die kerel zou het goedkoopst mogelijke uitzoeken... en ja hoor, viel me mee: 695 euro hoor... :shock: nou, stond aardig in verhouding... NOT

Heb em nu gewoon verzekerd via het kantoor waar mijn vader verschillende verz. heeft lopen, en betaal nu 295 per jaar, en gewoon op eigen naam...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote