View Single Post
Old 26-01-2014, 22:08
KegelsGTI KegelsGTI is offline
VW Enthousiast

Zaterdag heeft de auto de hele dag lekker gelopen.. Start deze ochtend de auto, die de koude start zal ik zeggen goed draait, en hierna begon hij weer beroerd te draaien. Even bougiekabels uitgetrokken, en bleek cilinder 1 en 3 toch niets meer te doen.. Terwijl de bougies wel vonkten als deze uit blok gevezen waren(en gewisseld met bougie van 2 en 4) 5 minuten later ontsteekte cilinder 1 wel mee. Soms draaide hij wel op 4 cilinders. Ik heb al veel mee gemaakt met de wagen, en ik heb wel goede basis kennis maar dit snap ik echt niet! Ikzelf dacht aan bobijn die stuk was maar dan zou hij normaal niet aanslaan? Dus nu gaat mijn ergste gedacht naar de ECU. heb hier een VW herstelboek van abf waar ik niets kan vinden over zo een probleem ofzo. bij hoge toeren begint de motor beter te lopen met af en toe stotteren. Of zou dit mss aan een gare relais kunnen liggen? Vind er niets over op internet na uren opzoeken dit weekend! Hopelijk iemand hier die spijtig genoeg dit probleem ook eens heeft gehad? Mvg kegels
Reply With Quote