04-02-2014, 15:59
|
 |
Forum junkie
|
|
|
|
Uiteindelijk word het wel gebruikt als een manier van verkopen. Verkopen is ook gewoon een woord, je hebt alsnog verschillende manieren. Erbij zetten interessepeiling, is er een van.
Dat bedoel ik precies, waarom dan interessepeiling erbij zetten? Het is gewoon te koop.
De koper kan zeker de prijs bepalen, het is zijn auto dus wat hij ervoor vraagt moet hij zelf weten. De prijs kan de hoofdprijs zijn, dat moeten ze ook zelf weten. Het gaat erom dat het merendeel wat erbij zet 'interessepeiling' een vaak te hoog bedrag ervoor vraagt in vergelijking met het andere aanbod.
Het gaat ook helemaal niet om het niet kunnen betalen. Daar praat ik helemaal niet over. Zoals ik al aangaf, bij een speciale auto kan ik het begrijpen, maar bij een auto waar er duizend van te koop staan, waarom zou je dan voor een auto gaan waar interessepeiling bij staat, iemand die hem wel wil verkopen voor het maximale bedrag maar verder niet weg hoeft? Er staan er nog 999 te koop bij mensen die hem wel gewoon willen verkopen.
Ik moest inderdaad wat uit mijn systeem. Daarom post ik het ook in het ergernis topic. Voor jouw misschien een win/win, ik heb het ook helemaal niet over jouw situatie. Ik zeg telkens ook het merendeel. Ik zie vaak genoeg een half gare golf voorbij komen met 'interessepeiling' erboven en dan gewoon 2500 ervoor vragen terwijl het een 1.3i is met 240dkm op de klok en verder niks speciaals.
|