04-02-2014, 16:11
|
 |
10k maniac
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by powah
Het gaat ook helemaal niet om het niet kunnen betalen. Daar praat ik helemaal niet over. Zoals ik al aangaf, bij een speciale auto kan ik het begrijpen, maar bij een auto waar er duizend van te koop staan, waarom zou je dan voor een auto gaan waar interessepeiling bij staat, iemand die hem wel wil verkopen voor het maximale bedrag maar verder niet weg hoeft? Er staan er nog 999 te koop bij mensen die hem wel gewoon willen verkopen.
|
Waarom zou je gaan voor een auto waar interessepeiling bij staat? Goh, geen idee.. zou voor mij geen reden zijn voor aankoop. Maar ook geen reden om 'm te laten staan wel? Een gare advertentie zonder info is een reden om 'm te laten staan. Of een hok van een auto, da's ook een reden om 'm te laten staan. Niet het woord interessepeiling.
Dat is precies wat ik bedoel, het is een woord.. ook een interessepeiling auto staat 'gewoon te koop'. Als de prijs je niet zint dan klik je verder en koop je 'm niet. 1 ding is zeker, er staan niet 999 andere net aangepakte mk2's met een shitload aan schaarse/kostbare onderdelen, een ABF en BBS'en. 1.3s wel ja, maar goed.. nogmaals; klik 'm gewoon lekker weg en koop een van die andere die voor een normale prijs te koop staat.