Toen een plaatje gemaakt wat in het gat paste:




en meteen maar wat beginnende roest aangepakt:


Ook in de achterste rand een nieuw stukje erin en alles was weer hard:

Een beetje plamuren, schuren, primer en vervolgens de kleur:




Zo ging dit verhaal voor de andere wielranden ook, echter zat hier geen laswerk aan:





Na de kleur heb ik gebruik gemaakt van spraymax 2K blanke lak en 1K blender.
De blender spuit je op de overgang tussen de oude blanke lak en nieuwe blanke lak. Dit lost de oude blankelak op en laat de twee lagen zo mooi in elkaar overvloeien. Inmiddels had ik ook wat verwarming in de garage nodig om de lak te doen uitharden en dus maar een middagje aan het knutselen geweest:



Nadat de lak uitgehard was heb ik deze helemaal opgeschuurd met korrel 2500 en de gespoten delen machinaal gepolijst:


Het resultaat van al dit werk beviel me eigenlijk zo goed dat ik maar meteen doorgegaan ben met wat plekjes.
Kras in deur en zijscherm kaalgemaakt, deukjes geplamuurd en in de primer:






Op de sloop een stuk raamlijst uit een golf geslepen, dit deel gestraald, netjes uitgeslepen en in mijn auto gelast:










Onderste deel waar kras zat in kleur, raamrand nog niet:

in kleur gezet, blanke lak, en inperfecties uit de blanke lak geschuurd:


Links geschuurd, rechts niet:

Een klein deukje boven de achterbumper van binnen uit teruggetikt en gespoten, ook de bumper met een verffohn van binnen uit verhit en wat terug in vorm geduwd:


dorpel:

Omdat hij al zo lang stil stond in de garage en de plamuur letterlijk mijn neusgaten uit kwam maar wat stickers gekocht en geplakt voor wat afwisseling, je bent groupie of je bent het niet:

