
08-02-2014, 02:17
|
 |
VW Fanatic
|
|
Join Date: Jun 2008
Posts: 385
|
|
Bedankt voor je feedback Yuli.
Ben zelf ook APK keurmeester, en weet dat ik het moet afkeuren. Echter kon ik deze schade pas zien na het demonteren van de band en bij een APK keuring had ik het dus gewoon goed gekeurd.
Zoals ik schreef hebben ze om een 8J velg gelegen, dus extreem getrokken kan ik dit absoluut niet noemen.
Daarbij heb ik altijd netjes met 2.6 tot 2.8 bar gereden, en ik ben niet iemand die met 4 banden tegelijk als een maloot stoeprandjes mee pakt.
Vrees helaas dat het hier toch op een productiefout neer komt
Zou het enig zins nut hebben om mijzelf tot een Kumho importeur te wenden om dit verhaal voor te leggen?
Ik vind het rond uit zonde van mijn geld, en dit had ik inderdaad ook niet verwacht van Kumho.
__________________
current rides:
Bora TDI 96kw '02 on air (Daily)
Opel Manta B '78 c20LET fase2 (Project)
Past: Golf 3 vr6 '93 (Daily)
|