View Single Post
  #126  
Old 17-02-2014, 20:25
bobbob's Avatar
bobbob bobbob is offline
VW Addict
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 608
Default

Begin gemaakt met dichtsmeren van de naden:









Toen maar even wat winkels af gaan fietsen... Automat voor de 5W/21W lampjes voor USlights aan voorkant, Brezan voor kentekenplaathouders, schuurschijven bij Action :mrgreen: , bevestiging voor kentekenplaathouder op mn werk:





Toen (op de fiets) naar de sloop richting Putten (Pieper dus) gegaan. Daar stond nog een Scirocco 2



Bij Pieper hadden ze nog een nette achterbumper liggen, bijna nieuw, paar gebruikerssporen...
Was dus een immitatie met behoorlijk wat beschadigingen erin, waar ze nog €30,- voor wilden :shock: Dus alleen maar verlichtingschakelaars meegenomen, kan ik wat gaan klooien voor schakelaar maken voor mn USlights:





Toen naar AutoHam in Hoevelaken gefietst voor een achterbumper, zei hadden er ook één liggen, met een lichte deuk erin. Maar die viel reuze mee, en verder ook nog netjes (alleen beetje vaal), dus die maar meegenomen. En aangezien ik nog niet mag rijden doen we maar halfuurtje fietsen met bumper op de fiets, wat er dan zo uit ziet :LOL: :



Mijn achterbumper en voorbumper samen, klaar voor het schuren:



Alleen jammergenoeg is de voet van de schuurmachine niet goed meer, de schuurschijven blijven niet goed zitten maar vliegen er na 5sec af :SCRATCH: Dus morgen ff nieuwe regelen op mijn werk. Je ziet een klein stukje op voorbumper die ik al geschuurd heb.
Bumpers maar binnen neergezet:









Dus was een gezonde dag vandaag, eerst naar mn collega toegefietst voor het busje van mijn werk wat opknappen. Daarna wat winkels langs, en daarna richting Putten, en daarna naar Hoevelaken voor de sloop... Gezond bezig geweest vandaag :mrgreen:
Tja, je moet wat als je nog niet mag rijden...

Pieter
__________________
'86 Golf 2 ABF Open-Air
'92 Golf 2 wit, 1.3i

It's all about the red... BWAAAAAHH
Aaand it's gone
Oh w8, een drempel
Reply With Quote