View Single Post
  #130  
Old 21-02-2014, 10:28
bobbob's Avatar
bobbob bobbob is offline
VW Addict
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 608
Default

Gisteren de bumpers dichtgesmolten en primer bijgewerkt. Daarna plamuur aangebracht. Hoop dat het nu wel goed heeft gehecht, denk dat het niet echt wou op de Polymax... Maar daar zit nu laag plastic overheen dus dat zou goed moeten komen (hoop ik), gaan we zo zien!










Verder ook gisteren (en al wat eerder) bezig geweest met de schakelaar voor de USlights. Heb er een dummie schakelaar van gemaakt, ziet er net wat strakker uit (en valt niet op :mrgreen: ), maar ander heb je bijv. 2 alarmlichtenschakelaars zitten, dat vind ik lelijk. Dus dan maar zo. Dummie zit erop, maar nu wil die niet schakelen.. Dus dat moet ik nog ff uitzoeken. Iig ziet het er dan zo uit:





En gisteren de USlights gemaakt. Bijna klaar. Dus extra draadje de behuizing in en dan aan de gang met solderen. Moet nog 2 draadjes vastsolderen aan de lampjes, dan zijn ze klaar. Even kabelschoentje aan het eind van de kabel maken zodat je de kabel op dezelfde plek als de kabel van de knipperlichten uit elkaar kan trekken voor bumper demonteren enzo.
Ik moet nog wel kabels leggen naar dashboard toe voor schakelaar en stroomvoorziening.. Heb nog wat te doen :lol:




Dus heb nog wat te doen vandaag...
-USlights afmaken
-Kabels leggen
-Bumpers schuren en spuiten

Pieter
__________________
'86 Golf 2 ABF Open-Air
'92 Golf 2 wit, 1.3i

It's all about the red... BWAAAAAHH
Aaand it's gone
Oh w8, een drempel
Reply With Quote