View Single Post
Old 28-02-2014, 21:44
DelanoLol's Avatar
DelanoLol DelanoLol is offline
VW Enthousiast

Als je nog energie over heb om nog meer te lezen, zal ik nu mijn mk1 Cabrio posten waar ik veel plezier van heb gehad vorig jaar zomer!
Zo kocht ik deze parel.

het eerste wat ik heb veranderd is de grill.
en een spucknapf dat in 100% conditie verkeerde !

De eerste tour met de cabrio was een feit.
Samen met een groot aantal mensen van Golfcabrio.com een tour gereden in Drenthe, een onwijs gave ervaring!
Door alle mooie golfjes daar te zien, besloten om wat mooie velgen aan te schaffen.

Dit werden Porsche Teledials.

Omdat ik de auto wou spuiten, maar dit toen der tijd nog niet mogelijk was op mijn werk. Besloten om de auto te dippen.

tijdje wezen klooie met dit spul, beetje de grenzen verkennen wat je er allemaal mee kan doen.

Vond de matte velgen uiteindelijk toch niks, dus heb ik ze hoogglans zwart gespoten.

Sponningen ook gedipt. is wel zo mooi voor de afwerking

en me maatje die me kwam helpen

Tijdje rond gereden op de Teledials, maar ik was ze eigenlijk vanaf dag 1 al zag. maarja, niemand moest die velgen dus ik bleef er mee zitten. Tot de dag dat iemand ze wou inruilen voor zijn BBS RM velgen.

Dit waren ze :

ze waren 8.5 J voor en achter, dus om dit passend te maken, moesten de wielkasten worden omgerold.

na een hoop passen, meten, interieur reinigen en Velgen polijsten, stond ze er naar een paar dagen zo bij! net aan klaar voor MIVW.

En toen was de dag daar MIVW
paar leuke foto's kunnen schieten!

De Cabrio heb ik na de zomer moeten verkopen, en deze mis ik nog elke dag tot op de dag van vandaag Maarja, ooit wil ik er weer een mk1 hobby auto bij kopen.

Bedankt voor het lezen Forum!
Ben op dit moment opzoek naar een nieuw project/Daily omdat de rode mk3 ook word verkocht.

Dus waarschijnlijk zal mijn volgende update een mooie nieuwe VW zijn
Reply With Quote