View Single Post
Old 03-03-2014, 12:59
T3 fan T3 fan is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by Richard
Heb geen medelijden met mijn kinderen.. Die hebben een zorgeloos leven, met de beste vader die ik kan zijn. Ik breng mijn kinderen naar school, die keuze heb ik gemaakt, door weer en wind.

Roken is een vergelijk, die aanname is hetgeen wat je er zelf over maakt.

Het crew gebeuren is hetgeen wat jou hoog zit. Ik ben hier ook gewoon user naast forum mod.

Als je steeds terugvalt over je weet niet hoe je situatie is... Begin er dan niet over om het op een forum te zetten.

Het feit dat jij beslist dat je kinderen door de stromende regen moeten lopen zegt al genoeg over jou.
Bovendien geloof ik er geen moer van dat jij er voor kiest om in de stromende regen te gaan lopen ipv de auto te pakken.
Zo ja dan zit er toch echt een steekje los bij je.

Ik vind het idd niet eerlijk dat iemand van de crew mensen uit de tent lokt met stomme opmerkingen.
Er zijn er genoeg die niks terug (durven?) zeggen omdat er "crew" (de grimmige dweil) bij je naam staat.

Ik moet mij telkens herhalen over jouw onwetendheid omdat jij praat alsof jij het allemaal wél weet (over aanname gesproken)

Zoals jij het schreef insinueer je dat ik zou roken, en ook nog bij mijn kind en in de auto.
Dit heeft niets met aanname te maken, lees je eigen bericht even door de ogen van een ander als je dat kan tenminste.
Reply With Quote