View Single Post
Old 04-03-2014, 13:23
jeffelz jeffelz is offline
VW Enthousiast

Default De nieuwe aanwinst.. Golf 1 Cabrio UPDATE

Hallo mensen,

Zit al een hele tijd op dit forum en heb al 2 keer een golf 1 in bezit gehad, maar nooit echt veel gereageerd op topics maar altijd wel blijven volgen natuurlijk.

Na deze 2 golfjes 1 te hebben gehad:

Eigenlijk geen oude auto meer gehad. Heb tijdens die grijze golf 1 een golf 6 TSI erbij gekocht. Daarna alleen nog maar daarmee gereden, en die later weer ingeruild voor een golf 6 GTD waarin ik nog steeds rijd.
Echter bleef het golf 1 gevoel nog steeds 'jeuken' en nadat een kameraad van mij ook een golf 1 had, toch maar besloten om er maar aan toe te geven.
Eerst op zoek naar een dichte, maar mijn vriendin had toch voorkeur voor een cabrio dus ja dan wordt het een cabrio!

Dus bij deze een 92er cabrio:

Zoals je al kunt zien is de grill al met de enkele lampen en chrome rand, dus daar was ik al blij mee. Ook zit er een chrome strip rondom.. Ook daar kan ik me in vinden.

De cabrio is verlaagd met Weitec verlagingsset, maar deze zal vervangen gaan worden door mijn bestelde AP schroefset:

Voor zover mijn aanwinst.. Ik zal jullie op de hoogte gaan houden bij vorderingen.
Reply With Quote