View Single Post
Old 07-05-2005, 18:58
Havingfun's Avatar
Havingfun Havingfun is offline
VW Enthousiast

Default Ze zitten erop de fuchslikes !!!!!

Ik heb nog fuchsen liggen 16 inch, 7 en 6 j maar die passen standaard niet onder de bus, ik heb nog wel de bijpassend schijven en trommels (van mijn overleden 67ér kever) maar heeft iemand ervaring ermee of weet je of het uberhaupt passend te maken is ?????????
Aan de andere kant wil ik ze verkopen of ruilen tegen 5 spaak empi's ommdat ik niet weet of het erg veel werk is (en kost !!!) om het om te bouwen, en de empies schijnen er zo op te passen.

Dus heb je der ervaring mee meeeeeeeeeeeel of post it, dan kan ik mijn beslissing goed onderbouwd maken voor mezelf.

De originele bak zit er nog onder dus met reductiekasten, het lijkt mij datje dan sowieso al naar straighet excel (of hoe je het ook schrijft) moet ombouwen om met de fuchsen te kunnen rijden.

En dan heb ik ook nogwielboutmaat 46 !!!!!!!!!!!!!!!!!
De meeste zijn 36 heb ik gehoord, maar laatst op de technische dag van de lvwcn kwam ik erachter dat ik 46 heb (tractor en hijskraanmaat !!) zodat dan ook nog uitmaken ???????

Als dat zo is dan denk ik dat ik voorlopig probeer voor de empies te gaan en de mijne te verkopen of te ruilen, anders dan vliegen de euriessssssss er weer uit :frown: :frown: :frown: