View Single Post
Old 11-03-2014, 17:53
Ediejo Ediejo is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by Nico45
Wat een prutsers of ze kijken niet of het boeit ze niet

Ik rij zelf ook niet altijd netjes, maar ik kijk wel.

Quote:
Originally Posted by B-ram
Begrijp me niet verkeerd hoor. Beide filmpjes die je plaats. Het zijn lamlullen. Zit zelf ook hele dagen op de weg en erger me mateloos aan mensen die niet kijken, of gewoon geen verkeersinzicht hebben.

Ben ik helemaal met je eens. Ik zie ze liever met 150 oplettend voorbij komen, dan dat ze 100 rijden en niet met het verkeer bezig zijn.

Quote:
Originally Posted by Erik Baas
Ik zag na een paar seconden al dat hij die vrachtwagen zou willen gaan inhalen. Als je dan meteen naar links gaat kun je allebei gewoon vlot doorrijden. Simpel.

Dat zag ik ook wel, maar om in oom agent zijn woorden te spreken. ALS het een vrouw overkomt die net even haar aandacht aan haar kind geeft die zit te huilen achterin. dan zit ze er vol op.

Quote:
amen. iedereen veroordelen, maar zelf rijd je alles behalve netjes aan deze filmpjes te zien. In 1 van je andere filmpjes rijd je ook met minimaal 120 over een 60 weggetje.

Hoor je mij ergens zeggen dat ik overal even netjes rij? Volgens mij niet. En daar gaat het nu niet over. Het gaat over die 2 dingen die ik aandraag.
Ik hou van hard rijden en ga regelmatig na onze oosterburen om even lekker gas te geven. Een ieder zijn ding denk ik maar zo.

Quote:
en een filmpje waar je invoegt en paar stroken in 1 keer verwisseld, terwijl je volgens mij ook geen richting aangeeft...

Waar zie je dat ik geen richting aangeef? Ik geef echt wel richting aan. Oook al schiet ik tussen 2 auto's door. En wie zegt dat ik rij. Het is mijn caddy, maar dat wil nog niet zeggen dat ik achter het stuur zit.

Maar zullen we het weer over de ergernissen hebben. ipv over mij. Ook al weet ik dat zat mensen zich ergeren aan mij.