Thread: audi80coupe
View Single Post
  #10  
Old 12-03-2014, 20:35
audi80coupe's Avatar
audi80coupe audi80coupe is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 45
Default

Ik zal dit topic maar is even een eindje omhoog schoppen. Ben van plan hier wat actiever te worden dus zal gelijk mijn autootje even voorstellen.

Wat is het? Volkswagen inmiddels. Ik heb de Coupé nog steeds maar deze staat lekker warm naast zijn soortgenootjes in de opslag. Momenteel rijd ik in een Golf Scorpion van 1982.

De auto is al jaren in het bezit van mijn vader, die heeft hem jaren geleden opnieuw laten spuiten en toen bestickerd. Daarna heeft -ie tijden buiten gestaan en langzaam maar zeker opgebouwd. Aangezien ik vanaf 1 januari een flink bedrag aan belasting moest gaan betalen (reed Audi 80 Diesel) was ik op zoek naar een felle, kleine benzineauto met VW-logo, liefst jaren '80. Deze stond achter ons eigen pand

Genoeg verhaal, dit was de situatie in januari:













Zoals je ziet moet het interieurtje nog worden afgebouwd hier. Dat is nu grotendeels klaar. Golf II Radio Gamma d'r in, kapjes onder 't stuur en uiteraard een Golfbal als pookknop.

Aangezien het volgens velen verschrikkelijk winterweer zou worden moest er een setje winterbanden onder komen. 5,5J GTI-velgjes, persoonlijk vind ik het haast nog mooier dan origineel.







De laatste dagen rijd ik trouwens zo rond. Ik krijg de brandstof niet goed op regel. De benzineleiding is schoon, benzinepomp is goed en er is ook al een andere carburateur opgekomen. Maarja, hopen dat pa er binnenkort eens tijd voor heeft.




Nog iets vergeten? Nee, niet dat ik weet.
Reply With Quote