Thread: jelle-zwolle
View Single Post
Old 14-03-2014, 12:40
jelle-zwolle's Avatar
jelle-zwolle jelle-zwolle is offline
Forum Newbee

zo maar weer eens wat van me laten horen hier!

natuurlijk heb ik niet stil gezeten en is het blok weer wat verder opgebouwd :tu:
het mindere nieuws is dat ik 24 maart een operatie aan mijn knie krijg,
hierdoor heb ik maar besloten om eerder te beginnen met de ombouw!
zodat ik een heel eind ben voordat ik geopereerd word en zodat de polo dus voor de see klaar is.

voor het blokje had ik een spaghetti spruitstuk besteld en zoals ik al gelezen had op het wereld wijde web zou die niet gaan passen, hiervoor heb ik dus de g ladersteun aan moeten passen:

afgelopen maandag was het dus zover, het project kon gaan beginnen, als eerste de voorkant er maar voor weg getrokken en het oude blokje er uit gehaald.

hierna de motorruimte even lekker schoongesopt en wat overbodige bedrading en dingen weg gehaald. uiteraard moest er ook nog even een pretfoto geschoten worden :SCRATCH:

toen het blok maar thuis uit de schuur getrokken en toen kon het testpassen beginnen!

de rechter motorsteun moest aangepast worden, hier ben ik nog druk mee bezig om af te lassen en strak te maken! hierna zal dat ook weer netjes in kleur gespoten worden.

tot nu toe valt het ombouwen me nog niet tegen maar er moet uiteraard nog heel veel gebeuren voor die weer de weg op kan!
ondertussen ben ik ook voor een vriend van me bezig om een 1.8t in een golfje 1 cabrio te bouwen en daar wou ik jullie natuurlijk deze prachtfoto niet van onthouden hahah

en als afsluiter nog een prachtige foto van afgelopen zondag bij mwm!!

ik houd jullie op de hoogte!!
Reply With Quote