View Single Post
Old 24-03-2014, 19:06
vwzone's Avatar
vwzone vwzone is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by yuli
En al achter de motorcode?

Cabarateur zou ik vervangen met een weber vervaningscaburateur dus weg met die pierburg ellende.

Je mist wat zaken zie ik;
- de linkerportier deurhendel (zal je wel gemerkt hebben ).
- afdekking op je watergoot (is nieuw te krijgen)
- bedekking radiator (is nieuw te krijgen)

Verder snakt je blokje naar een goede dasty beurt.

Vanavond na het werk nog even gekeken. Motorcode staat helaas niet op de aangegeven plaats van een eerdere post.

Ik had inderdaad al iets gelezen over de Weber carb. Is wel een duurdere oplossing. Het moet echt lowbudget blijven.

Linker portierhendel klopt: Was een mooi verhaal de monteur bij de VW garage wilde de deur open doen. Ging niet zo best. Ik zij dat hij de deur wat moest liften. Aha hij hangt af... Heb ik zo opgelost zegt hij. Grote beugel erbij gehaald en de deur in hogere stand gezet. Aha de deur sluit weer netjes. Deurhendel terug gemonteerd. Deur dicht sluit als nieuw, aleen wilde niet meer open. Uhhh probleem want de andere zijde functioneerde ook al niet meer. ;-) Uiteindelijk de deur met wat vogelen weer los gekregen. Dus maar besloten de klink weg te laten. Het ijzer waar de schroef aan de binnenzijde (deursponning) mee vast zit is gebroken. Dus heeft speling. Aan de andere kant zal hetzelfde het geval zijn. Dus twee deurklinken ben ik ook naar op zoek.

Afdekking watergoot? Je bedoelt het plastic deel wat boven de kachelunit zit? Ja dat mist. Waar te koop? Ik ben bang dat als ik de kachelmotor vervangen heb hij direct weer stuk gaat als er water op komt.

Bedekking radiator? Geen idee. Plaatje?

Dastybeurt? Je bedoelt remmenreiniger/ontvetter/motorreiniger?

Door de week helaas geen tijd om veel aan de auto te doen. Ook nog een collega ziek ;-( Komend weekend verder.