View Single Post
Old 24-03-2014, 23:51
Dennis-Mash's Avatar
Dennis-Mash Dennis-Mash is offline
No personal life

Het is even rustig geweest hier, maar ik heb toch weer een kleine update.

Inmiddels ben ik al een beetje begonnen met het strippen van de Caddy. Het vlot nog niet zo ontzettend aangezien er nog een hoop andere dingen tussen door komen en het met de Corrado ook een beetje tegen zat. Haha :mrgreen:

Maar in ieder geval wel al wat onderdelen op kunnen halen. Onder andere, een vind ik persoonlijk, erg dik setje voorstoelen.

Volledig elektrisch verstelbaar, zelfs de hoofdsteun. Natuurlijk ook met stoelverwarming.
Stoelen komen uit een Audi A5 coupe. Was er eerst een beetje huiverig over of het werkend te krijgen zou zijn aangezien de stoelen uit een auto komen die voorzien is van CAN-BUS maar de motoren en de module bevinden zich allemaal in de stoel en met het geluk dat ik heb werken ze op enkel een voeding van + en -.

Verder nog een compleet Polo 6n variant interieur opgehaald om de voorste deurpanelen van te kunnen gebruiken en een setje spiegels van een variant. Dus voor de gene die nog nette voorstoelen voor in een Polo o.i.d. zoeken het setje verkeerd in een uitstekende staat. Inclusief hoofdsteunen op de achterbank.

En nog een foto'tje van de Caddy.