View Single Post
Old 27-03-2014, 10:23
fcapri's Avatar
fcapri fcapri is offline
Postwhore

opletten met de km-teller kabel. die truck moet je weten om los te krijgen. ga er niet met een schroevendraaier aan prullen of de connector springt dan stuk.
ik heb al mijn lampjes vervangen door witte ledjes, hoef ik ze noooooit meer te vervangen . is eens wat anders dan die zwakke groene schijn.

Quote:
Originally Posted by SelimGTI
Ik heb het probleem dat ze uberhaupt niet tellen behalve als ik mijn auto met hogedruk grondig heb schoongemaakt, en wanneer die weer droog is werkt die weer niet meer...
Ik denk oxidatie op de aansluitingspunten maar heb zelf geen zin en tijd om in zoiets te steken op dit moment aangezien de aanslutingspunten moeilijk bereikbaar zijn...

blijf je snelheidsaanduiding wel werken? misschien de kabel die wat dieper in het dashboard gedrukt wordt als je onder de motorkap spuit met hogedruk? anders zelfde probleem als hierboven, maar door de hoge luchtvochtigheid dat het tandwieltje dan ff niet doorslipt en weer telt.

Quote:
Originally Posted by Barn171
tellertje demonteren is geen moeite. Wel even in de gaten houden welke schroef waaruit komt, zijn niet allemaal gelijk. En vooral, als je alles weer vast zet, zachtjes aandraaien, hoeft niet vast, dan springen de stukken plastic rond je oren.

voor het inschroeven, ff de schroef induwen, en met de schroevendraaier LOSDRAAIEN. je zal de vijs dan in het plastiek ineens dieper voelen springen (zit je op de schroefdraad) en dan voorzichting indraaien. doe je dit niet, zal je telkens opnieuw in de plastiek nieuwe schroefdraad trekken tot de vijs ineens zot draait
Reply With Quote