View Single Post
  #11  
Old 28-03-2014, 10:17
fcapri's Avatar
fcapri fcapri is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,099
Default

idd, ofwel is de blauwe draad losgekomen aan de dynamo (dan is die massa er niet en kan het ledje langs daar zijn stroom niet kwijt), of de dynamo is intern kapot.
de kapotte dynamo is snel te checken, hang dat kabeltje eens aan massa en dan moet het branden. of je meet ff of je 12V hebt als je contactslot aanstaat.

heb je geen 12V, moet je in de auto gaan zoeken naar het circuit dat 12V moet leveren (zekering, contactslot).
__________________
Daily drivers: Toyota prius 3 - Ford P100 1.8TD
Oldtimers: Golf2 1.6D '91 - Ford Capri 2.0V6 '79, 3.0V6 '79 - Sierra XR4i 2.8iV6 '83 - Audi 80 Avant 2.6V6 '93
http://www.fordcapri.be
Reply With Quote