Hallo, en goede avond.
Mijn naam is: Juul, ben 23 jaar, en heb sinds kort een golf 2 1.6, als daily gekocht.
hier alvast 1 foto ( de enige die ik to nu toe heb):
Ik ben hier al wat langer lid op het forum, heb al eerder 2 golfjes 2 gehad, waarvan ik er nog 1 heb, maar nog nooit echt een voorstel topic aangemaakt ofzo.
Ik heb nu dus sinds een maand een 2e golf 2 erbij gekocht voor (tijdelijk) dagelijks gebruik. Maar dat woordje ''tijdelijk'' is altijd nog maar de vraag haha.
Ik heb iniedergeval al een aantaal plannen. Ik wil de golf graag verlagen, door middel van een schroefset. Ik heb ooit voor mijn 1e golf 2 een verlagingset gekocht , ( dus Vaste verlaging) slechte ervaringen mee gehad, is veel te soepel / slap , waardoor de boel afentoe aanliep.
Ik zoek nu dus een goed, prijs kwaliteit verhouding schroefsetje, mijn budget is niet zo super groot, en aangezien ik ook niet zo super veel kilometers maak, is mijn oog gevallen op een triple-S schroefset, ik hoor hier namelijk wel goede ervaringen over (beter als het raceland , JOM spul) onder een golf 2, en mensen die ook niet zo super veel kilometers maken.
(hoor hier ook graag jullie reacties over)
verder heb ik nog een Breedset lenso bsx velgen thuis liggen, die ooit onder mijn gti 16v moeten komen, maar aangezien ik daar aardig wat problemen mee heb gehad ( waardoor deze dus nog niet af is) lijkt me het wel aardig, om ze onder mn 1.6je te leggen als deze verlaagd is.
verder nog een vraagje, of je persee veerspanners nodig hebt bij het verwisselen van orginele veren naar een schroefset.
nou ik hou het hier maar bij voor zover. alle reacties / ideeën zijn welkom!