View Single Post
Old 30-03-2014, 20:46
spucknapf159 spucknapf159 is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by turbojo2
Helemaal top Brecht. Zeker de beschermplaat van de benzinetank en de plaat tussen je motorblok en je versnellingsbak zijn dingen die een ander, die het even minder serieus aanpakt, laat zitten.

Bedankt voor de leuke reactie's.
En idd ik doe het onder het motto,
We doen het perfect en zoals het hoort tot in de puntjes,
doe je dit niet blijf er dan gewoon af!
Ten eerste zonde van de wagen en van je geld die je er in steekt en de tijd.
En het is niet tijd gebonden is ook zeer belangrijk om het tot in de puntjes te restaureren, en ook het is een wagen die in de verzameling blijft dus wil ik voor mijzelf ook dat hij zoals nieuw wordt.
Ik zat vorige week nog te vloeken op een kabelboom heb er een volledig week aan bezig geweest, kabelboom was half mee gespoten... Alles mooi afgekuist met nitrocilulose, kabels doorgeknipt en met rubuste grote klemmen aan elkaar verbonden... Terug mooi geslodeert met tin en krimpkous vermaakt en dan de originele zwarte bescherming tube er boven geplaatst. 2 kabels vervangen vervangen waarvan de isolatie half was weg gesmolten. Dus 2 nieuwe kabels getrokken en een paar elektrische koppelings fiches besteld en vervangen. Wil gewoon maar zeggen dat in al die kleine details een zee van tijd kruipt. En zoals je zegt turbojo2 dit zijn dingen die vele achter wege laten en dat is spijtig.
Maar kabelboom zit er intussen in oef!
Reply With Quote