Deze ook even terug wat leven in blazen.
Zoals een paar posts terug te zien was had ik dus terug problemen met de koppeling.
En ik had het even gehad dus is hij zo de winterstalling binnen gegaan!

Op de depanneur weggebracht naar de winterstalling.
Sinds deze week zijn er grote werken aan gebeurd.
Uit de nieuwe koppeling (versterkte van sachs!!

) was 1 aan de drukveren uitgekomen dewelke dus tussen de drukgroep en de koppelingsplaat zat waardoor deze niet meer kon ontkoppelen. Nu zit er een stage 3 in van SPEC. Ik moet zeggen deze rijdt echt super soepel! en het koppelingspedaal is echt 10x zachter dan met de sachs drukgroep!
Verder zijn er nog kleine klusjes gebeurd zoals de radiateurdop die uitgedroogd was en daarlangs koelvloeistof zweette. Ook een wielbout die was afgebroken is terug netjes!
DAN kwam de CAE shifter! Moet zeggen hier ben ik wel van verschoten en wat teleurgesteld. De kabels van de cae shifter waren gesmolten waardoor deze super stroef schakelde en niet meer terug naar zijn 0 positie kwam. Mailtje naar CAE maar wordt niet onder garantie vervangen! dus 2 nieuwe kabels besteld €220 ongeveer lichter! deze keer rond de kabels hittebestendig hoesje gedaan en daar nog eens hittebestendige tape overheen. ook een deel van de uitlaatcollector ingetaped om zo wat warmte weg te houden.
Zondag de eerste meeting van het seizoen doen. Hij mag binnen staan op SELECTED INDOOR in flanders expo Gent.
Hopelijk tegen dan de andere bandjes om de rs'en
Een crapy pic van instagram geplukt maar me happy dat ik terug kan rijden!!!