Thanks
Inmiddels ook een ander setje velgen, zijn 15 inch Lenso's geworden. (Ja ik weet het, Lenso's......)
16 inch liep aan, en omhoog schroeven was voor mij geen optie, dus dit was ideaal
Misschien binnenkort nog iets lager, maar hij loopt nu nergens aan en aangezien het een daily is, is dit misschien wel het beste.
Toekomstplannen:
Motorswap! Maar nog niet een idee wat voor. Zat zelf te twijfelen aan een VR6, maar dat wordt me aan alle kanten afgeraden.
Vond zelf een ABF ook wel een leuk idee, maar heeft iemand hier ervaring mee? Had al wel gevonden dat er behoorlijk veel voor moet gebeuren voor een ombouw in een oud type Mk2. Misschien nog andere suggesties?
M'n pa is op dit moment bezig met het maken van een nieuw interieur voor de Jetta. Foto's komen zodra dit klaar is. Plan is om dit voor 13 april klaar te hebben voor de Azeven meeting in Drachten.
Corrado is inmiddels ook weer uit de winterstalling, en heeft weer een verse APK.
Moest alleen een nieuwe fuseekogel, dus was mooi snel klaar.
Plannetjes voor de Corrado zijn er uiteraard ook: krijgt binnenkort een kleinere poelie en een nieuwe chip