View Single Post
Old 03-04-2014, 16:32
The Clauw's Avatar
The Clauw The Clauw is offline
Postwhore

Heyy zollie! Tof dat je direct al de waarschijnlijke oplossing hebt en thnx voor de oplossing mk2-VRT!

Ik ben al tijden bezig met een voorschrift van dit project wat ik ineens wil posten maar omdat ik enorm ben opgelicht met de ombouw van 1.6D naar 1z Tdi (was volgens de ombouwers de allerbeste motor was) waarbij zo,'n beetje alles fout en kapot is gegaan (door de ombouwers) wat er maar fout kon gaan, schaam ik me om zulke waardeloze onzinnige foto's en vooruitgangen (vaker degradaties) te posten.

De ombouw zou 3 maanden duren en ik kreeg de audi in stukken en volledig verkracht terug na 3,5 jaar. (Audi ging er glimmend zonder krasje of roestpuntje heen. Zonder overdrijven. De audi was in een concours/ museum staat met 100.000km en een binnenslaper vanaf 82.) het heeft me dan ook jaren gekost om zo'n mooie te vinden.

Inmiddels staat nu bij een echte garage die weer van voor af aan mag beginnen omdat alles op een ernstig slechte manier is gemaakt. Van de bekabeling die met tape aan elkaar is getaped tot een stuurstang die gelast is waarbij ik met het minste tikje tegen een muur al opslag dood zou zijn met een vaste stuurpen in mijn pens. Deze heren vonden ook dat zaken als een versnellingsbaksteun en een originele stabilisatiestang (onder) een overbodige luxe.

De kofferbak vol met een 1500 euro aan onderdelen die ik destijds op advies heb gekocht bij de dealer is nergens terug te vinden in op of aan de audi en het aller ergste vind ik nog dat mijn ooh zo mooie originele motorbeschermingsplaat met het originele faoam ontvreemd is.

Tot slot heb ik zelfs het nieuwe interieur weg kunnen gooien. Een nieuwe laklaag zowel van het casco alsmede onder de motorkap zou geen overbodige luxe zijn (als de motor eerst even gedemonteerd wordt want de motorsteunen zijn zo slecht en lelijk aan elkaar gebakken dat deze elk moment kunnen losraken)

Met dank aan de heren uit Tytjerk.