09-05-2005, 13:06
|
 |
Forum junkie
|
|
|
|
aan forumlid spullen verkocht, maar betaald niet
dag mensen
misschien is dit niet de meest slimme manier om zoiets op te lossen maar omdat ik geen contact met de persoon krijg zag ik geen andere uitweg.
ik heb 3 รก 4 weken geleden (21-4-05) een pakketje op de post gedaan met daarin spul wat ik hier te koop had aangeboden, in goed vertrouwen heb ik dit niet onder rembours verzonden omdat dit dan te duur werd. Nu heeft hij dit pakketje 1 of 2 dagen later ontvangen (heeft hij mij verteld) maar tot vandaag heb ik nog geen geld ontvangen.
(misschien had ik dit niet moeten versturen zonder rembours, of anders aan moeten pakken. maar ik ging van goed vertrouwen uit van een lid.)
ik heb regelmatig contact gezocht maar krijg geen reactie of iets dergelijks. hij laat niks meer van zich horen sinds het pakketje binnen is, kun je het op stellen, tenminste zo komt dat bij mij over, dus ik zag als enigste oplossing hier dit even te posten omdat het toch een mede-forummer is en hem zo wakker te schudden.
ik ben het nogal zat, maar probeer toch op een zo vredig mogelijke manier dit te vertellen en misschien dat hij hier wel op reageert op zo'n topic en alsnog betaald. als er andere redenen zijn dan hoor ik dat graag van hem, hij is wel elke dag online op dit forum.
hoop op reactie via deze manier en op de betaling.
EDIT van Gert : eerst maar eens zonder naam proberen aub. mocht dat niet helpen dan kan dat altijd nog