View Single Post
Old 09-05-2005, 13:13
krukab krukab is offline
No personal life

Quote:
Originally Posted by Oskar
Of we er zin in hebben is een ander verhaal...

Ik iig niet ... tis ook een beetje een soort vakantie ... ze zien de foto's toch wel verschijnen.
Om nu "on scene" foto's te gaan zitten uploaden ... int weekend zit er bijna toch geen hond opt forum

on topic !!

Zoals het er nu naar uitziet willen wij donderdag tussen 12:30 en 13:00 uit Den Haag vertrekken.
Plan is dan om richting Breda & Antwerpen te gaan,en vanuit daar richting Brussel (E19),
(dit vanwege de afsluiting van de Kennedy tunnel en herstel aan de weg tussen Antwerpen
en de Franse grens)
Vanaf Brussel wil ik de E19 verder volgen richting Mons,en vanaf daar wordt het de A7
richting Valenciennes in Frankrijk.
Dan kijk ik daar ter plekke wel of we richting Parijs (de A1) gaan,of Parijs links laten liggen,en
via Reims richting het zuiden gaan.
Via Reims zijn het wel meer kilometers,maar om nou eind van de donderdagmiddag rond Parijs
in de file te staan is ook niet alles.

Plan was verder om ongeveer op de hoogte van Parijs (of net daaronder) een camping te pakken,
ook omdat er nog wat vrienden ons achterna komen,maar die niet eerder kunnen vertrekken dan
vrijdagochtend vroeg.
Die voegen zich dan in de loop van vrijdagochtend bij ons,dus vandaar dat we ook niet zo
"heel" erg ver Frankrijk in willen rijden.

Of ergens in de buurt van Reims ... daar ligt nog een erg oud circuit ... mooie fotolokatie