19-04-2014, 09:37
|
 |
No personal life
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Sven-GTI
Het hogere vermogen wilde ik in eerste instantie niet voor t circuit maar voor op straat. Ik kan het slecht hebben dat ik er uitgereden wordt
Ik merkte de laatste keer op Zandvoort al dat ik met dit vermogen vaak op t rechte stuk heel wat auto's voorbij gingen, die mij even later bij het aanremmen en de bochten weer 10x zo hard voorbij kwamen
Een extra set velgen heb ik al waar ik slicks voor wil kopen. Alle onderstelrubbers moeten nog vervangen worden door PU. Stabilisatorstangen voor en achter heb ik al. Veerpootbruggen voor en achter zitter er al op.
Voor wil ik nog een set camberplates.
Ik ben alleen nog op zoek naar goede remblokken maar weet nog steeds niet echt wat ik nu wil...
EBC Yellowstuff
Ferodo's?
Hawk?
Ik kan tot nu toe ook niet heel erg veel concrete prijzen voor mijn auto..
|
Hey Sven,
Leuk dat je er steed meer schik inkrijgt. Maar als je gaat ombouwen naar meer vermogen kom je steeds meer andere problemen tegen. Met het risico dat je steeds minder gaat rijden omdat je moet ombouwen/vervangen.
Ik zou je echt aanraden om de motor betrouwbaar te houden en je meer te focussen op:
- veiligheid
- remmerij (en dan niet alleen schijven en blokken)
- onderstel
- gewicht en verdeling
- kennis en rij-ervaring
Maar dat is uiteraard aan jezelf, als je naar een turbo setup wilt zou ik sowieso naar een standaard blok gaan als 20vt, tfsi of tsi en die veilig laten.
|