Hallo allemaal,
Ik heb toch eens een vraag aan jullie ik heb vorige week mijn gasklephuis schoon gemaakt ik had het gelezen in how too en op zich is het prima gelukt.
Mijn Polo sloeg voor het schoonmaken af en toe af en elke keer als ik stopte viel hij helemaal terug in toeren.
Nu na het schoonmaken loopt hij prima en slaat hij niet meer af alleen blijft hij hangen op 1250 toeren en even later zakt hij terug naar 1000.
Ik heb de Polo vandaag bij een garage gebracht om hem weer terug te zetten in de basisafstelling maar ze belden vanmiddag dat het niet kan omdat het gasklephuis kapot is volgens hun??
Nu is mijn vraag aan jullie zou dat kunnen hij loopt alleen te hard stationair en volgens hun gaat de reparatie wel tussen de 500 a 600 euro kosten terwijl ik op Marktplaats al tweedehandse zie staan vanaf 20 euro???
Ik weet ook wel dat je dan moet afwachten of die ook niet kapot is maar ik vind het wel een hoop geld???
Zouden jullie eens advies willen geven de meesten van jullie hebben dit vast al wel eens bij de hand gehad.
O ja mijn Polo is een 1.4 van 1997 en bedankt voor jullie hulp