View Single Post
  #22  
Old 09-05-2014, 15:35
nacmlamerikx nacmlamerikx is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 102
Default

Een update.
Na 3 maanden wachten is het einde van de carrossier in zicht. De spuiter is er eindelijk aan begonnen. Normaal ga ik hem volgende week terughebben.
Klein spiek foto'tje:



Inmiddels ook weer een FERME tegenslag gehad
Ik heb het blok uit de groene sloopgolf gehaald en nu blijkt dat dat een 1V is. het reserve blok wat ik had is ook een 1V. 1V turbo diesel motoren zijn geen GTD motors maar "eco" turbodiesel motors. Minder vermogen dus. Ben dan maar op zoek gegaan naar een motor met motorcode JR. Een maat van me had er toevallig een liggen. Gekocht voor 30 euro en maar opengegooid want blok zat vast. Cilinderkop was op 5 plaatsen gebarsten (Gelukkig zijn het dezelfde als een 1V).
Foto van zuigers in de kruipolie:



Heb ook een setje velgen gekocht voor dagelijks mee te rijden. Lancia Delta Integral velgen!

__________________
Old volkswagens don't die, they get lower.
VW Golf MKII 1.3 carburator =► SOLD
VW Golf MKII 1.6 GTD
Skoda Fabia 1.2 TDI
Reply With Quote