10-05-2014, 10:30
|
Postwhore
|
|
|
|
Ding reed super
Huidige eigenaar heeft de auto niet gebouwd, wellicht is er nog wat informatie te vinden op het forum van Vwteamarnhem ( www.vwteamarnhem.com/forum) de auto was van team maatje Mark, en het blok komt oorspronkelijk uit een corado, is ooit compleet gereviseerd in een witte golf 2 gti 16v gebouwd, zo bij mij terecht gekomen, en ik heb de auto met ongeveer 50000 km over gedaan aan Mark. Hij heeft toen de hele elende in de golf 1 gebouwd terwijl de hele auto toen aangepakt is. Hij heeft toen oa een nieuwe lader gemonteerd van ruud16vg60
Hij heeft er een tijd dagelijks mee gereden en toen veel puntjes op de I gezet om hem helemaal betrouwbaar en goed af te maken, heeft toen een klein ongeluk gehad met een pizza scooter die op de neus was gereden, heeft toen de auto weer opgeknapt en helemaal opnieuw gespoten. En daarna heeft ie em geloof ik redelijk vlot verkocht omdat ie geloof ik veel te veel reed om met zon auto dagelijks te rijden.
Ding was toen in elk geval erg goed gebouwd, veel geluidsdemping in het intereur ed.
|