18-05-2014, 20:58
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Deckedm
Complete pakketje heeft gekost, 6400 euro inclusief versnellingsbak, ik dacht dat die er voor die 4k bij zat, motor kwam uit een engelse RS3, die de kont om een lantaarnpaal heeft gevouwen.
Italiaan had zijn motor naar het gootje gereden, dus die was geloof ik wel blij
@ dutchbuild, ik zeg niet dat een V10 exclusief is of wat dan ook, dat maak jij er van, ik zeg gewoon dat hij die motoren had tegen prijzen waar je normaal een S50B30/B32 voor koopt.
Ik moest vorig jaar voor een S65B40 ( M3 V8) inclusief bak 3900 euro geven,om je maar een idee te geven.
Denk dat een CEPA wel gewild is omdat dat eindelijk weer s een audimotor die zijn opgegeven vermogen wel haalt ipv de V8 in de RS4 B7 etc 
|
Ik snap je prima, maar dit Topic is van Roka en gaat over zijn auto. Ik heb alleen gereageerd om het feit dat Roka hier heel veel moeite voor heeft moeten doen en nu echt wat bijzonders heeft waarvan ik het idee had dat dit erg onderschat werd.
Het geld verhaal doet er verder niet toe en het ging mij er alleen om dat dit echt wel exclusief spul is.
Ik ben in elk geval benieuwd naar de filmpjes, want het geluid is zo 5-cilinder 
|