View Single Post
  #5  
Old 19-05-2014, 13:15
The Clauw's Avatar
The Clauw The Clauw is offline
Postwhore
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 999
Default

Quote:
Originally Posted by sixpack
Uit mn hoofd bolconisch,

Oa bij De 070 zit het hart van achter erin geschoven
Langere bouten zou kunnen.. Miss ooit afgedraaid omdat de
070 een wat lagere et waarde hebben?

Meten is weten

Ps: let je wel op dat na een poedercoating je de
Wielbouten enkele malen (goed)vast en los moet draaien?
Anders zouden ze los kunnen lopen (coating plat drukken)
Ook dient de naaf niet gecoat te zijn ivm hetzelfde verhaal als hierboven

Suc6 !


Ik heb net gebeld met bbs en die melden mij dat het konische/conische bouten zijn.


Quote:
Originally Posted by Style
Ik was er ook zo 1 vorige mand alles laten coaten maar het naafgat heb ik weer schoon
gekregen met een flappen schijfje in de dremmel.
Dan haal je echt alleen de coating weg en niks meer.
En als je de wiel bouten een paar keer los en vast zet kan je zo een mooi rondje coating weg halen.



Dank voor de tip! Een flappenschijf op de dremel leek me wat klein ( heb je en foto van die tool ? )

Ik heb alsnog een borstel van staal op de slijptol gezet. Wel kleine krasjes op het aluminium maar ik ga er vanuit dat dat niet erg is.

Voor het vastdraaien. Hoeveel nm vind jij goed vast?
__________________
Audi GT
Reply With Quote