View Single Post
Old 12-05-2005, 18:31
JeeWee's Avatar
JeeWee JeeWee is offline
No personal life

jaja heren, ik wilde gister dus posten maar toen kapte het inet ermee, dus nu het verhaal:

jaja, heb gister berend en benjamin het verlagen proberen uit te leggen aan de hand van een sloop as die ik nog had liggen en ze knikten heftig ja... of ze het snapten... ik betwijfel het... setje veren dempers 60/40mm kost zo'n 250 voor golf... dat kosten alleen mijn kybs al. Maar goed, ik hoop dat het wat wordt met die banden. Vandaag had ik vrij genomen om wat te doen, guess what, regent het vanochtend! Nou om 11 uur werd het droog en hadden we de koffie op en zijn we begonnen, eerst alle draagarmen er weer uit, die hadden we er vorig jaar onder gescheten. toen de spindels nog los, moesten nog plaatjes op voor de remslangen. Alles weer netjes inelkaar gezet, tussendoor moesten de stofkappen die felblauw gepoedercoat waren door de P.O. nog even zwart worden gespoten, daarna die gemonteerd en toen de schijven er weer op. Verder is de rembekrachtiger weer aangesloten, en de schakelstang weer gemonteerd, stuurstang vervangen en half 5 opruimen, en toen... nee wacht, eerst ff een paar pictures:

Hier zit de stofkap er al weer op... sloopplaatjes heb ik niet!:

Stuurstang die wat verzet toonde, echter hij zit vast!

toch nog wat bling aan mijn bus, versgespoten stofkappen als nieuw

Aansluiten vacuumslang of stuurstang ofzo

Bladeren uit de laadbak geveegd!

Nadat ik de remschijven weer had gemonteerd even een hoera van michel:

Zo stond de bus er om half 5 bij:

Toen snel opruimen, een bakje koffie en een bord nasi naar binnen werken en toen naar Tzum, alhoewel, bietulfreak kwam ook nog even om een bordje nasi scoren, hebbut gesmaakt?
Hier de 1303 in kwestie waarvan de IRS achterwielophanging naar Luuk (Skywalker) is gegaan

en los achteras!

Daarna nog even als beloning naar de mac gegaan, en nog leuke projecten gezien, die split even heeft gefotograveerd:

O ja, in Tzum de achterste schokbrekers van een 1303 vergeleken met bus schokbreker, en ja hoor, gelijke lengte! Verder had ik nog een koni demper die volgens de vorige eigenaar van een type 3 vooras was, en die had ook dezelfde lengte als die van bus voor en 1303 achter, zowel in als uitgeschoven.

Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers!

'72 T2 singlecab '78 T2 doka '80 T3 singlecab '80 T3 singlecab Lupo 3L
Reply With Quote