View Single Post
  #12  
Old 17-06-2014, 12:02
JarnoVWPolo6N JarnoVWPolo6N is offline
VW Addict
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 609
Default

Quote:
Originally Posted by John
Kijk....dat zijn weer eens lekker veel foto's om te bekijken.

Was een gezellige meeting en goed geregeld.
Wat je dan niet helemaal voor het zeggen heb was de kwaliteit van de auto's.
Tuurlijk stond er heel mooi spul maar in de categorie "hok" was er toch ook veel aanwezig helaas.

Enige minpunt vond ik de verdeling van de prijzen alhoewel ik het wel begrijp waarom het zo gedaan word.
Er waren zeer weinig golfjes 6 aanwezig dus diegene die normaal buiten de prijzen vallen zouden nu veel meer kans maken.
Maar doordat er de beste 10 van alle golfjes uit gehaald werden viel je weer buiten de prijzen.


Dank voor je positieve woorden & feedback John! Reden dat we dit jaar inderdaad de prijscategorien hebben aangepast, ligt inderdaad wegens 'klachten' uit het verleden. Van elke afzonderlijke Golf of Polo model een top 3 kost extreem veel tijd met jureren, vooral als iedereen zich inschrijft (wat we per se gratis willen houden, we hoeven niet te verdienen aan de meeting) dan ook weer zonder zich af te melden richting huis rijdt. Ook kost de prijsuitreiking daardoor veel tijd, wat veel mensen graag korter zien/zagen. Vandaar dat we gekozen hebben voor een top10 in de diverse categorien. Als organisatie moeten we nou eenmaal een balans vinden tussen de uiteenlopende wensen van de diverse bezoekers, en nemen daarbij zoveel mogelijk input van bezoeker iedere keer weer mee richting het volgende jaar. Ook de prijzen zullen gewoon weer tegen het licht gehouden worden voor 2015 nogmaals dank voor je feedback hierover!

Verder wil ik bij deze iedereen bedanken, voor de opkomst, voor de feedback, voor de sfeer, voor het begrip op sommige punten, maar vooral voor de leuke en gezellige dag! Als organisatie lopen we ons de poten uit het lijf zo'n weekend, en dan doet het ons deugd om zoveel glimlachende gezichten te zien die genieten van een leuk dagje uit!!!
__________________
Join the VW Polo-madness on Facebook! -> https://www.facebook.com/VWPoloClubHolland
Reply With Quote