Thread: Vw Fanatics
View Single Post
Old 03-07-2014, 00:13
Pro FM's Avatar
Pro FM Pro FM is offline
VW Addict

Quote:
Originally Posted by ries
Haha....ja dat valt mij ook altijd wel op ja.
Terwijl er vaak veel meer leuk/mooi/interessant spul bij staat maar misschien net minder ´show auto´ dus niet foto waardig?

Hier kan ik me ook wel een beetje in vinden. Erg veel dezelfde wagens en dan vraag je je wel eens af wat er mis is met jouw bolide. Ik wil ook wel ens zo'n professionele foto (die je wel steeds meer ziet,veel mensen maken tegenwoordig prachtige fotos) van mij eigen auto als achtergrondje op de pc. Ik heb misschien net de helft geinvesteerd nu van wat de toppers hebben gedaan dus logisch dat je het tegen dat soort autos aflegt,maar somige mensen lopen erover te zaniken alsof het een strontkar is...onbegrijpelijk vind ik dat. Laat iedereen toch eens in zijn waarde.
Al ik dan op een kleinere meeting wel in de prijzen val dan stimuleerd dat toch en geeft dat toch het gevoel dat je waardering voor je werk krijgt.
Natuurlijk, het is mijn auto,gebouwd naar mijn smaak en door mij als leek en met een beperkt budget ,maar ik vind het wel leuk als ook anderen het kunnen waarderen.