03-07-2014, 11:52
|
 |
No personal life
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by classicline
Dat gebeurt idd wel veel ja, is het vaak misschien ook wel terrecht maar zo blijven de auto's die niet zo ver gaan en ook super mooi zijn en veel werk in zit soms wel wat achter.
Wij hebben een jaar geprobeert voor de extreme auto's een aparte klasse te maken om zo het ook voor de minder gekke auto's leuk te maken om mee te doen, maar daar schreef zich niemand voor in en werkte dus niet helemaal.
Maar onze Show & Shine gaat dit jaar op de schop en dit is zeker wel een puntje waar we over na denken, nu was de kwaliteit dit jaar zo hoog dit jaar dat het voor de mannen van de Jury (MIVW & grote autoliefhebbers) bijna onmogelijk was het bij een top 30 te laten.
Maar wij merken ook wel elk jaar dat er heel veel hele mooie auto's zich niet inschrijven, dat zou er misschien ook wel mee te maken kunnen hebben.
Ik ben er van overtuigt dat we volgend jaar daarvoor een hele mooie en unieke oplossing hebben :-)
|
Kijk aan, ik ben benieuwd. Het vertrouwen is er in ieder geval al.
.. hopelijk wordt ik niet als een zeiker gezien, of iemand die maar thuis moet blijven omdat ik het er zogenaamd 'niet mee eens ben'.
Het is bedoeld als opbouwende kritiek. En het is goed om te lezen dat hier wellicht iets mee gedaan wordt.
Ff een mooi plaatje er bij om de discussie wat te doorbreken.