View Single Post
  #302  
Old 05-07-2014, 00:02
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by GolfKaatsheuvel
Kijk, dit is nu dus wat ik jammer vind.
Laat ik ff voorop stellen dat ik de goede bedoelingen van alle kanten begrijp.

Ik wil ook geen discussie met niemand, dus hou het vrij kort en ga zelf maar uitvogelen hoe en wat!

Plan is om het blok klaar te maken voor meer als 500pk, maar dat wil niet zeggen dat ik gelijk 500pk wil halen. Dit is wat ik aangeef iets voor in de toekomst(lees grotere turbo etc)
Onderstel, remmerij en veiligheid is zeker iets wat ik niet onderschat!
Daar komt ook bij dat ik niet elke week zal gaan rijden!
Heb een leuke daily staan en een Duc 848 dus vermaak me wel

Wat me niet bevalt is het RDW-verhaal, het is algemeen bekend dat ik er de straat mee op wil(legaal) en is nooit iets over aslast ter sprake gekomen (ook niet met de 02j 4x4)

Ik zie wel waar het schip strand, ik stop er in ieder geval niet mee

Groeten Ricardo


Dat over de aslasten is duidelijk gezegd en zelfs 1 van de 2 redenen geweest waarvoor ik je deze 02J-bak heb geadviseerd destijds tezamen met het feit dat je de originele motor en baksteunen wilden behouden.

Ik weet dat er nu ook een r32 met 6-bak is goedgekeurd in een mk1 en dat het dan bij jouw ook moet gaan lukken, maar het is een belangrijk punt wat je in de gaten moet gaan houden.

Ik heb een deel van jouw auto klaar gemaakt. Ik help je zo goed mogelijk op weg, maar ik kan je niet over de hele auto gaan vertellen hoe je het moet gaan doen.
Daarnaast heb je al veel adviespunten genegeerd, en moet je begrijpen dat je ook zelf een groot deel van de verantwoordelijkheid op je zal moeten nemen voor als je zelf de auto bouwt.

Bij mailen of bellen zal ik altijd zo goed mogelijk helpen, dat weet je !
Reply With Quote