05-08-2014, 19:54
|
VW Enthousiast
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by René
och, dat zo`n bout erg vast zit snap ik wel...zo vaak wordt hij niet los gedraaid en het corrodeert lekker vast in de bak.
Gewoon goed gereedschap gebruiken....griptank is leuk als je een plaatje op z`n plek wilt houden tijdens het lassen....niet voor dit soort werkzaamheden.
|
Corroderen zou toch niet zo een probleem mogen zijn in deze toepassing? Het is verdorie een plug voor een vat olie!
Klopt wat je zegt; maar wie weet ook dat VW met zo een gekke plug gaat "verassen. een bout/plug M13 of 17 or whatever zoals voor de olie volstaat al hoor heheh. En inzake de professionele sleutelaar = I couldn't agree more. Maar voor de hobby sleutelman zoals mezelf die vandaag op z'n vrije dag de ambitie had om een eevoudige bakoliewissel uit te voeren op z'n hobby wagen. Gaat omgeveer alsvolgt. In de ochtend spulletjes gaan kopen bij de lokale auto parts store. Vol moed begin ik eraan ...ok ... Heb 'n inbus/Allen key 17 nodig kennelijk, ... ahum ... kijkt in z'n schap met sleutels ... 1mm 2mm 4mm en zo tot 8 mm .... waar is de rest?  Gaat maar tot 8 ?!!  Gaat echt niet tot 17. Wat the f**** en ik kom juist van de shop, en ik heb geen zin om terug te gaan shoppen, shoppen is grietjes...whaaaaaa... en op dat moment zie je een oude wielbout liggen onderaan je sleutelwerkbak, en denk je ... maaar heyy dat past percies in het gaatje van die gekke dop! en hoor je in je fantasie plots het catchy refreintjje van macgyver taadddaaa daaa taadddaadaaaa nnnn datata daaa. (this will all make sence als je ook, zoals ik de 30 jaar gepasseerd bent, ben je jonger en ken je macgyver niet, denk je vast - this guy has totally lost it. Begrijpelijk
Morgen maar is op zoek naar een geschikte dop.
|