View Single Post
Old 05-08-2014, 20:52
Deckedm Deckedm is offline
VW Guru

Danku mannen, tja de vrouw trok de paardjes uit de stal, dus dan ik ook maar wat paardjes aanslingeren... vrouw mooi het weiland in, ik kon het niet laten om de " auto maar even af te spoelen" (jajajaja dikke l.u.l drie bier, vegen!)

Kom ik bij de plaatselijke tunnel langs na 14km te hebben gereden dus warm, die plek is altijd de perfecte plek om de sound van je motor/auto even te testen, sta ik stil voor de rotonde vlak voor de tunnel.

Komen me daar toch 2 motors aanvegen met daarachter een schijthok van een gele calibrero, met daarachter jawel.. blauwe WRX.. kerel rijdt mooi de rotonde op voor me langs, spot mijn asoooociaal grote gele rakkers in de wielen en zijn hele kop vertrok.

Mooi! die gaat eraan, heb zowieso al een hekel aan die japanse brut...(en zijn kop stond me ook niet aan) en maar in zijn spiegeltje kijken...VERREK die l.u.l in die Golf heeft nog een intercooler ook :SCRATCH:
Ruimte zat... ik wat drukken.. dikke Jap demper met een diameter waar het eerste de beste konijn jaloers op zou zijn, want die zou er zo met zijn hele konijnenfamilie tegelijk door naar binnen kunnen.
Wielen die meer thuis zouden horen onder een oude 5 serie bmw van een pooier die zijn hertjes op de Keileweg heeft staan, het was dus een echte getjoende :E :E

Kom op dan homo :GRR: .... maar nee hoor, heb hem 4 km op zitten te drukken en als een kat met de staart tussen de benen pakt ie snel een zijweggetje.
Ballen genoeg om een 120 pk gele Calibra onder de stickerbomb op te drukken... maar komt er dan wat serieuzer werk dan durven ze niet meer.

Al kom ik Tom Cruise tegen met zijn F18, dan klap ik m op 1.6 bar ..Missilelock en dan gaan we ervoor! of we nou winnen of verliezen.....
Zal wel komen omdat we the last few zijn... of hoe ze dat ook wel anders noemen... van de oude stempel. :mrgreen:

Misschien valt er vrijdag nog wat te slopen... laten we het hopen, want het VRTje snakt naar meer.