View Single Post
  #11  
Old 10-08-2014, 12:44
RamonR RamonR is offline
VW Addict
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 587
Send a message via MSN to RamonR
Default

Quote:
Originally Posted by heinz74
denk dat het toch brandstof gerelateerd is..
zoals jij het beschrijft tenminste..het relais lijkt me sterk het enigste wat dat ding doet is stroom op de pomp zetten als je het contact schakelt...al dan niet alleen tijdens het starten..
je kunt het relais eventueel verwijderen en 2 polen op de zekeringkast doorverbinden ..dan loopt hij ook..(noodoplossing)
de enige andere functie die het relais heeft/doet is de pomp uitschakelen als je een koprol maakt met de auto...anders zou benzine overal kunnen lekken tijdens een ongeluk
het lijkt mij in jouw geval te weinig opbrengst van de brandstofpomp zelf of de systeemdrukbegrenzer in de benzineverdeler is vuil/kapot..ook het brandstof filter kan verdacht zijn
en wat al eerder gezegd is ..dat de plunjer van de brandstof verdeler ergens klemt..
je zou dit kunnen testen door van een soortgelijke GTI dit spul even te wisselen..
zo'n ding repareren is voor de gemiddelde monteur zowat niet te doen...



Relais, zorgt voor veel meer. Stuurt de koude start injector aan, de warmdraai regelaar zit ook op het relais.
100% waar!

Verkeerd relais (dus ander pomp relais dan bovenstaand nr.) geeft rare dingen onderweg, pomp stopt er zomaar mee, of je relais smelt weg.....
Reply With Quote