Tja...
Vanmiddag redelijk op tijd vertrokken.. even langs de sloop om 2 gordelklikkers uit een sloper te slopen voor te gebruiken bij de Recaros morgen.
Dat ding niet geheel zonder slag of stoot, maargoed toch gelukt....
Dan door naar Benno, bezig met de "einddemper" ---> gezellig middagje gehad en dit is nu dus mijn " einddemper" :mrgreen:

Door naar mijn andere maatje, Douwe zou ook nog even langs waaien met zijn mk2 VR6, super mooie ding douwe :tu:
Johan kwam nog langs met zijn snelle mk1 en voor je het weet heb je een mini vag meeting


"Einddemper" gemonteerd.... en tja we hadden een filmpje beloofd.. en dat ging niet helemaal volgens plan.
Ik zou een leuke flyby doen... en de laffe RENTACOP bewakerhomofiel van de plaatselijke Phillips vondt het nodig om de cowboys te bellen

Was een oude bekende, dus even gezellig mee gebabbeld en verder geen problemen, maar waar ik gisteren al stiekum bang voor was is wel het geval... na een launchpoging gisteren die wat inbokte en wanneer hij in de 1 op koppel zich vermande en strepen begon te zetten, toch de koppeling iets teveel op de flikker gegeven heb ik het idee... voelde gewoon anders dan anders..
4000 toeren in de 2 en nu gas erop resulteert in slippende koppeling, ene keer gaat het goed, andere keer slipt hij... vooral op de snelweg plakt hij in de 4.
Ik heb ook geen flauw idee hoe oud de koppeling is, maarja deze dingen gebeuren, dus ik zal SPEC eens een mailtje doen of hij me een wat christelijke aanbieding kan doen voor een verse SPEC 3 +
Morgen gaan we wel proberen de stoelen erin te krijgen, zal zometeen nog even een soundclipje op youtube uploaden zodat jullie in ieder geval kunnen horen hoe het nou wat klinkt stationair.
Geluid ben ik meer dan tevreden, al wordt dat iets overschaduwt door het overlijden van de koppeling.
Douwe al geupload, thx!