
20-08-2014, 09:46
|
VW Addict
|
|
Join Date: Apr 2009
Posts: 587
|
|
Quote:
Originally Posted by tinustilburg
Weet ik... Heb alleen op diverse fora (ook het linkje dat eerder gepost is) gelezen dat de F hetzelfde is qua binnenwerk, alleen met een begrenzer op 7500 toeren. En daarbij was die meer dan de helft goedkoper. Dus ik probeer dit eerst wel en als ie niet goed is koop ik alsnog een G.
|
Dit klopt, die toeren begrenzer daar heb je niks aan in je EV.
Het probleem met het F relais in een EV zal ik ff uitleggen.
Je bent aan het rijden, en je auto stopt er mee, relais F schakelt zomaar de stroom naar de pomp uit, dat kan iedermoment zijn als je hem start.
Ik stond stil op de Stormvloed kering...... En niet meer te starten ook, gelukkig had ik toen een handje andere ralais bij maar toch.
Er moet echt een G in.
|